Klantenservice / FAQ

Heb jij een vraag??

Aarzel dan niet om contact op te nemen. Mailen kan altijd naar [email protected] wij proberen z.s.m. een gepast antwoord te geven. Je kan uiteraard ook het contact formulier invullen. Zo komen jouw vragen ook tot bij ons. 

Kom je graag bij ons lang? Dan ben je welkom op:

Maandag: 12u - 16u

Vrijdag: 13u - 17u

Zaterdag: 10u - 12u

(let op: tijden feestdagen en schoolvakanties kunnen onze openingsuren gewijzigd zijn. Online zijn we natuurlijk altijd open. Wil jij altijd up to date zijn? Kom ons dan zeker volgen op IG of FB @wowparty.be)

 

 

WOW Party

Veilingstraat 9

2320 Hoogstraten

 

 

 

 

 

1 Hoe was ik mijn bedrukte textiel?
1.1 Hoe was ik mijn bedrukte textiel?

Was onze textiel op 30°C.

Steek ze niet in de droogkast.

Strijk niet rechtstreeks op de applicatie. 

1.2 Waar vind ik jullie?

Wij zijn gevestigd in de veilingstraat 9, 2320 Hoogstraten.

Je kan in onze toonzaal terecht op maandag van 12u tot 16u, vrijdag van 12u tot 17u, zaterdag 10u tot 12u afhaalmomenten. Producten die in onze toonzaal staan kan je ineens aankopen. Je bent ook welkom je je bestelling te plaatsen.

Online zijn wij natuurlijk altijd geopend.

LET OP: tijdens feestdagen en vakanties kunnen de openingsuren afwijken.

Heb je online iets bestel en wil je dit komen ophalen. Wacht dan op je afhaalmail. Zo kunnen wij dit tijdig voor jou klaarleggen.

 

 

2 Levertijden
2.1 Hoe zit het met de levertijden?

Omdat wij met heel verschillend aanbod hebben in de webshop werken wij per product met ander levertijden:

Levertijd 1-3 werkdag:

Voor party artikelen die op voorraad zijn en alle niet gepersonaliseerde cadeaus.

Levertijd 10 - 14 werkdagen:

Deze levertijden gelden op alle gepersonaliseerde producten. Omdat wij alles met heel veel liefde zelf maken hebben wij tijd nodig om alles mooi af te kunnen leveren.

 

Heb jij een bestelling eerder nodig? Dan kan je hiervoor mailen naar [email protected] zo kunnen wij samen bekijken wat er haalbaar is. 

Heb je meerdere producten tegelijkertijd besteld? Dan geld de levertijd van het product met de langste levertijd. Je kan de levertijden meestal terug vinden onder de product foto. Is dit niet het geval. Laat dit dan zeker weten zo kunnen wij dit aanpassen.

Heb jij ervoor gekozen om je bestelling af te halen, dan kan dit tijdens de afhaalmomenten. Wacht steeds je mailtje af wanneer je je bestelling mag komen ophalen. Komen de afhaalmomenten toch niet goed uit? Je kan je bestelling altijd laten verzenden.

3 Ballonnen
3.1 Hoe lang zweven helium ballonnen?

Vaak krijgen we de vraag hoe het zit met de zweeftijd van helium ballonnen. Werken met helium is helaas niet zo makkelijk als het lijkt zeker niet bij gewone latex ballonnen. De normale zweeftijd van een helium ballon van ongeveer 30cm is gemiddeld 4u. Hoe groter de ballon hoe langer de zweeftijd. 

Omdat wij onze ballonnen aan de binnenkant van een coting laag voorzien wordt de zweeftijd verlengt tot +- 3 dagen. Uiteraard kan er steeds is mis gaan met de ballonnen. Helium is heel gevoelig aan temp. 

Heb je een feestje of een fotoshoot gepland en heb je hier gevulde heliumballonnen voor nodig. Dan kan je deze best zo kort mogelijk van te voren afhalen. Twijfel je zelf? Neem dan contact met ons op. Wij geven graag meer uitleg. 

Wil je werken met folieballonnen. bv cijferballonnen of ander folieballonnen met een print? Dan is er geen probleem hierbij gelden heel andere zweeftijden. De folieballon blijf veel langer in de lucht. (min 10 dagen) 

4 Huurwaarborg partyverhuur
4.1 Wat als er iets beschadigd is tijdens de huurperiode.

Uiteraard kan het gebeuren dat onze partyverhuur items schade oplopen. Graag hebben we hier een melding van. Soms is het met iets heel klein opgelost en kunnen we samen bekijken hoe we dit op een correcte manier oplossen. 

Graag verwijzen we ook even naar de algemene huurvoorwaarden op deze pagina.

https://www.wowparty.be/service/huurwaarborg-en-huurovereenkomsten/

4.2 Mijn feest kan niet doorgaan, kan en mag ik annuleren?

Omdat onze snoepkar, bar en donut Wall populair zijn liggen deze meestal al een enige tijd vast. Hiervoor moeten we andere klanten ook vaak teleurstellen. Uiteraard kan het zijn dat je feest onder onvoorziene omstandigheden niet kan doorgaan. Heb je een geldige reden dan zoeken we samen naar een oplossing. Bij het annuleren zonder geldige reden rekenen we een kost aan van 25%. Wij storten geen bedragen terug. Je krijgt je bedrag terug in een cadeaubon zodat je deze nog kan gebruiken in onze webshop of voor een ander gelegheid.

4.3 Ik had een afhaalmoment afgesproken maar wil deze verplaatsen of kan er niet tijdig geraken.

Helaas hebben wij de laatste tijd vaak op onze klanten moeten wachten. Omdat we ook onze andere klanten graag op het afgesproken tijdstip verder helpen kan dit heel vervelend zijn. Uiteraard kan het gebeuren dat je 10min te laat bent waar we uiteraard alle begrip voor hebben. Vanaf u een half uur te laat komt op het afgesproken tijdstip zijn wij genoodzaakt dit te verrekenen in de waarborg. 

4.4 Hoe zit het met de levering?

Soms is het veel handiger om alles te laten leveren. Wij doen dit dan ook met heel veel liefde en plezier! Wij beschikken over het juiste vervoer om alle te leveren ook het risico van vervoeren is dan voor ons en niet voor de huurder.

Wij rekenen 0,95cent aan / gereden km. Denk eraan dat wij deze rit 4x moeten doen en dus de km ook x4 gedaan worden.  Binnen regio Hoogstraten (2320) leveren wij gratis.

Samen spreken we een moment af voor de levering en ophaling.

5 Feestlocatie