Retourneren

Retourneren

 

Ben jij niet helemaal tevreden van je bestelling en is het niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dan doen wij uiteraard niet moeilijk om dit retour te sturen. 

 

Hoe ga je te werk?

 

  • Mail ons en laat even weten dat je een product wilt ruilen of retour wil sturen. Leg ook even uit waarom je een retour doet. Zo kunnen wij onze producten verbeteren.

 

  • De kosten van de retour zijn voor de klant. Zorg dat je binnen de 14 dagen je pakketje hebt teruggestuurd.

 

  • Verzend het pakket terug in de originele verpakking. Wij proberen onze pakketjes zo goed mogelijk in te pakken. Beschadigde items nemen wij niet terug.

 

  • Gepersonaliseerde producten worden niet teruggestuurd. Schrijffouten kunnen uiteraard gebeuren. Ook wij zijn mensen en alles wordt met de hand gepersonaliseerd. Moest dit gebeuren vragen we om dit op mail te zetten, zo kunnen we samen een oplossing zoeken.

 

  • Wij storten geen geld terug. Heb je een retour? Dan krijg je hier een waardebon voor die een jaar lang geldig is. 

 

  • Wij verwerken alle retours op dinsdag. Op die dag sturen wij de eventuele gewisselde items op of maken wij een waardebon aan. Uiteraard houden wij u op de hoogte via mail.